אחסון

ארגז אחסון שומר קור

לפני שנה רכשתי מקרר לרכב מסין במחיר מופקע, למען האמת באיכות סבירה, די גדול, תופס לי את כל הבגאז’ ברכב (בכל זאת נוסעת על קיה פיקנטו). בכנות לא שווה את המחיר שרכשתי אותו.ביום חמישי האחרון קיבלתי לסקר את ארגז אחסון שומר קור המתקפל החדש מבית Bpower, לא ידעתי איך הם יכולים לחדש לי, בכל זאת מדובר בצידנית.על עטיפת המוצר כתוב ש”חווית הטיול תראה אחרת”, אז החלטתי לגייס כמה חברים ליום פיקניק בסופ”ש ועל הדרך להתנסות במוצר ולהעמיד אותו למבחן כי הוא יעמוד בחום של חודש אוגוסט, אז הוא יעמוד בכל מצב.  

קצת על המוצר

מידות המוצר: 30 ליטר, רוחב הארגז 46 ס”מ, אורך 31 ס”מ, גובה 21 ס”מ , אהבתי את העיצוב החיצוני של הקופסא: נקי, אסתטי ומגיע במבחר צבעים: ירוק, כחול, חום ושחור (אני קיבלתי בכחול והוא יפה ממש).

הוא הגיע בצורה מקופלת במצב שטוח. ארגז האחסון שומר קור לרכב ומשמש לאיחסון פירות, ירקות, משקאות, חטיפים ובגדים.

הרכבת המוצר ממש פשוטה (גם לבחורה כמוני שמסתבכת עד היום בהרכבה של הצעצועים בביצת קינדר) לאחר שפתחתי הרמתי את החלק העליון בקופסא, דחפתי הצידה את קירות הקופסא לכיוון החוצה והופ קיבלתי קופסא. פייר, הופעתי היא ממש גדולה. האמת שקשה להבחין מבחוץ שמדובר בצידנית, זה נראה כמו קופסת אחסון יפה שהייתי שמה בחדר.

אז בחזרה ליום כיף שלנו…

ביום שבת בבוקר, התחלנו להתארגן לקראת נסיעה לפיקניק. התחלתי לארגן את הארגז החדש שמתי בו שקיות קרח, שתייה קפואה, קופסה עם פירות, חטיפים וכדי לאתגר את הקופסא החלטתי גם להניח שם כמה פופיסים. (רוב החברים אמרו שקוראים לזה שלוקים, איך באמת קוראים לזה?)

גילוי נאות: הייתה התערבות האם הפופיסים יחזיקו מעמד ואני הייתי בצד שלא האמין שזה יקרה 🙂

בדרך עצרנו לנקודת תצפית יפה שראינו לצד הדרך, הסתכלתי על המעלות בצג הרכב: 34 מעלות! חשבתי לעצמי ואו, אנחנו הולכים להגיע לפיקניק עם שתייה חמה ופופיסים שנוזלים לכל מקום.

סיימנו בנקודת התצפית אחרי 3000 טייקים של תמונות, והמשכנו בדרכנו, הגענו לפארק הוצאנו את הארגז שיש לו פתחים בצדדים וכך פשוט וקל לסחוב אותו. פתחנו את הקופסא ולהפתעתי הכל החזיק מעמד.

לאחר שהתמקמו בפארק, פתחנו את הקופסא ולהפתעתי הכל החזיק מעמד. עוד שימוש גאוני בקופסא הזאת הוא שהשתמשו בו כשולחן ה היה נוח מאוד מכיוון שמכסה הקופסא שטוח. היינו שם שעות רבות, פתחנו שוב את הצידנית הקרח מעט נמס אך זה הגיוני (כבר היה 40 מעלות חום).

אחרי מספר שעות רבות בפארק ביום הכי חם בשנה, שכללו את שעות שיא בעומס החום חזרנו הביתה, נזכרתי בשלוקים שהנחתי שם. להפתעתי הרבה שלוקים מעט נזלו אך עדיין היה ניתן לאכול אותם.

פייר הופעתי למרות הבידוד שומר קור בארגז הוא די דק, הוא עשה את העבודה.

היה ממש קל לנקות את את הארגז מבפנים מכיוון שהוא מכיל ארגז PVC פנימי שחסין למים וניתן לשליפה קלה.

לסיכום, דעתי היא שהארגז קירור הוא קומפקטי וצבעוני, מהסוג שכדאי שיהיה בכל בית. הוא לא תופס הרבה מקום באחסון, מכיוון שאפשר להשטיח אותו, מעבר לשימוש בו כצידנית ניתן להשתמש בו כארגז אחסון לציוד, בגדים, צעצועים או אפילו כשולחן קטן, בקיצור אהבנו.

את המוצרים ניתן לרכוש באתר B-power.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *